Minggu, 15 November 2015

Filled Under:

7 Kereta Bugatti Super Mewah Dimiliki Artis Ternama

7 Kereta Bugatti Super Mewah Dimiliki Artis Ternama

7 Kereta Bugatti Super Mewah Dimiliki Artis Ternama|Menjadi seorang artis kaya memang menyeronokkan,mulai dari pemakaian baju sampai kerumah, kereta semua serba mahal.terutamanya di luar negara.

Salah satu yang menjadi kesukaan artis terkenal di luar negara adalah supercar buatan Kilang Bugatti.Bugatti sendiri terkenal dengan kereta tercepat di dunia dan yang lebih penting hanya membuat kereta dengan jumlah yang sangat terbatas.

Tentu ia untuk kelihatan lebih hebat.

Berikut adalah 7 Bugatti yang di miliki oleh golongan Artis terkenal  dan koleksi para tersohor dunia.

1.Bugatti Veyron Grand Sport Vitesse - Floyd Mayweather


salah satu Bugatti Veyron paling mahal di dunia Bugatti koleksi Mayweather sendiri adalah versi Veyron Sport Vitesse yang dijual dengan harga USD 3,5 juta

2.Bugatti Veyron - Lil Wayne


Tak kalah mahal dari Bugatti milik Mayweather, rapper Lil Wayne juga mempunyau koleksi supercar Bugatti di rumahnya. Lil Wayne dikabarkan menempah Bugatti Veyron dengan cat khusus campuran merah hitam dengan harga USD 2,7 juta

3.Bugatti Veyron Grand Sport Vitesse - Jay Leno


Siapa yang tak kenal dengan Jay Leno? Presenter 'The Tonight Show' ini memang memiliki selera berkelas dalam memilih kereta idaman

Tercatat Jay Leno memiliki koleksi dari kereta klasik hingga supercar dengan harga tentu tak murah. Salah satu koleksi supercar di garasinya adalah Bugatti Veyron Grand Sport Vitesse.

Supercar yang masuk kategori Special Edition ini dibeli Jay Leno dengan harga USD 2,5 juta

4.Bugatti Veyron Sport - Jay Z


Jay Z, rapper sekaligus suami dari Diva dunia, Beyonce, juga memiliki supercar Bugatti sebagai salah satu koleksinya.

Jay Z mendapatkan Bugatti Veyron Sport berwarna purih mutiara dari sang istri.Supercar satu ini diberikan Beyonce sebagai hadiah ulang tahun Jay Z yang ke 41.

Bugatti Veyron Sport ini dikabarkan dibeli Beyonce dengan harga USD 2 juta

5.Bugatti Veyron - Flo Rida


Rapper kelas dunia lainnya yaitu Flo Rida juga menunjukkan kematangannya dengan memilih Bugatti Veyron sebagai mobil kesayangan.

Dianggap masih belum menarik banyak mata, Flo Rida bahkan membalut seluruh boan hingga velg Bugatti miliknya dengan lapisan emas 24 karat.

Bugatti Veyron milik Flo Rida sendiri dijual di pasaran dengan harga USD 1,7 juta


6.ping Bugatti - Katie Price


Katie Price, model dan selebriti asal Inggeris ini juga memiliki supercar Bugatti dengan warna pink yang mencolok.

Memang Katie dikenal sebagai wanita penyuka warna ping. Tak hanya Bugatti saja, namun semua koleksi keretanya disebut telah dicat ulang dengan warna favoritnya tersebut.

Bekerja tak hanya sebagai model, Katie juga menjalani karir sebagai penyanyi, penulis buku, dan bintang televisi. Tak heran jika wanita satu ini mampu membeli Bugatti seharga USD 1,6 juta

7.Bugatti Veyron - Chris Brown


Selebriti ternama terakhir di deretan kali ini yang juga menjatuhkan pilihan pada Bugatti adalah Chris Brown.

Chris Brown membeli kereta Bugatti Veyron ini dengan harga hingga USD 1,5 juta
Penyanyi yang pernah menjalin hubungan dengan Rihanna ini juga sering membawa supercar super mewahnya tersebut jalan-jalan




1 komentar:

  1. Hai semua

    Nama saya FRADESY RIRITIA, saya berasal dari indonesia, saya ingin menggunakan media ini untuk memberitahu anda semua kebenaran, setiap orang yang anda lihat pada catatan mereka di blog dan laman web ini adalah pencuri (SCAMMERS), saya telah menjadi mangsa cerita mereka dan mereka telah merosakkan hidup saya.
    Saya tidak berada di sini untuk memberitahu anda kisah bagaimana saya ditipu dan bagaimana saya kehilangan banyak wang kepada mereka.

    Saya di sini untuk memberitahu anda SYARIKAT PINJAMAN sebenar dan sahajalah yang ALLAH hantar untuk mengubah hidup saya, mereka adalah SEMUA PINJAMAN GRANT GLOBAL, mereka adalah satu-satunya syarikat pinjaman tulen yang diiktiraf dan dibiayai oleh WORLD BANK.

    Mereka adalah satu-satunya syarikat pinjaman tulen, mereka mempunyai syarat dan syarat pinjaman yang cukup besar, untuk menutup semua pinjaman mereka adalah berpatutan dan cepat dilupuskan tidak seperti syarikat palsu lain yang anda lihat di sini dalam talian yang akan mengambil wang anda tanpa mengeluarkan pinjaman anda,
    Tolong jangan tertipu oleh saksi yang mempunyai nombor dan whatsapp indonesia, mereka semua penipu, bagaimana syarikat individu boleh memberi pinjaman ?, itu harus menjadi pertanyaan pertama anda.

    Rakan-rakan saya di Asia, saya mohon agar anda mendengarkan saya ketika saya bersumpah kepada anda dengan nama Allah, bahawa saya mengatakan kepada anda semua kebenaran, Syarikat ALL GLOBAL GRANT LOAN, satu-satunya syarikat yang boleh dipercayai dan mereka akan memastikan anda menerima pinjaman anda setelah anda menyelesaikan proses pinjaman seperti yang diperlukan.
    Mengapa anda tidak menjadi antara berita baik ini dengan menghubungi mereka segera jika anda SANGAT MENARIK untuk meninggalkan perjuangan kewangan anda dan meningkatkan tahap kehidupan anda, berikut adalah EMAIL allglobalgrantloan@gmail.com.

    Anda bebas menghubungi saya di EMAIL fradesyriritia12@gmail.com saya untuk maklumat lebih lanjut, saya dengan senang hati akan mendengar anda berkongsi kisah kebahagiaan anda sendiri.
    Terima kasih semua, dan semoga ALLAH memberkati SEMUA PINJAMAN PEMBERIAN GLOBAL kerana memberi saya kegembiraan baru ini.

    NAMA Syarikat: SEMUA PINJAMAN GRANT GLOBAL
    EMAIL Syarikat:allglobalgrantloan@gmail.com
    Whatsapp Syarikat: +1 (301) 971-4445
    E-mel Saya: fradesyriritia12@gmail.com

    BalasHapus