Selasa, 17 November 2015

Filled Under:

Kelayakan Pinjaman Perumahan Mengikut Gaji



Kelayakan Pinjaman Perumahan Mengikut Gaji

Berita baik buat kakitangan awam 2015! Kelayakan pinjaman perumahan kakitangan awam mengikut gaji telah dikemaskinikan. Berkuatkuasa pada 1 Januari 2015 kelayakan pinjaman perumahan kerajaan mengikut gaji telah ditetapkan seperti jadual di bawah.

Kerajaan Malaysia, melalui Kementerian Kewangan iaitu dibawah Bahagian Pinjaman Perumahan, Perbendaharaan Malaysia telah mengeluarkan kadar kelayakan baru bagi permohonan pinjaman perumahan pada tahun 2015.

Kadar Kelayakan Baharu Pinjaman Perumahan Pebendaharaan Malaysia dan Pemansuhan Wang Proses – Berkuatkuasa 1 Januari 2015

Berikut adalah Jadual Kelayakan Pinjaman Perumahan Kerajaan (Dikemaskini 1 Januari 2015)



Mengikut petikan kata-kata dari YB Dato’ Abdul Rahman Dahlan, Menteri Kesejahteraan Bandar, Perumahan dan Kerajaan Tempatan, kerajaan akan meluluskan semua permohonan pinjaman perumahan kakitangan kerajaan yang layak untuk memiliki rumah pertama. “Jika mereka layak, tiada alasan untuk menolak pinjaman perumahan mereka”. “Jika tidak layak sudah pasti kerajaan tidak melayakkan permohonan itu”, katanya dalam satu temubual di TV1.

Perhatian! Kelayakan pinjaman adalah mengikut jumlah gaji pokok bulanan tidak termasuk elaun.




2 komentar:

  1. HAPPY NEW YEAR HAPPY NEW YEAR HAPPY NEW YEAR
    FROM-rossastanleyloancompany

    Do you need an urgent credit?

    * Very Fast and Instant Transfer to your bank account
    * Fee back in the month after you get your loan in your
    bank account
    * AT a Low interest rate of 2%
    * Long term payback (1-30) Long
    * Flexible loan and monthly pay
    *. How long will it take to finance? After applying for a loan
    you may expect an initial answer of less than 24 hours of
    financing within 48Hours after receiving the information they require
    from the crew. At ROSSA STANLEY loan company, we are a experienced finance company that provides hassle free loans to individuals who are genuine and serious minded, companies, corporate bodies and the general public at an interest rate of 2%. We have access to a pool of cash to give to companies and those who have plans to start a business no matter how small or big,we have the cash. Be rest assured that your welfare and comfort is our optimum priority, why we are here to take care of your loan processing.

    Contact a legitimate and trustworthy loan company with track record of service delivering for financial freedom to united nation (UN) countries.
    For more information and loans requesting to establish your business,buy a house,buy a car,vacation, contact us via ,

    Official e-mail: rossastanleyloancompany@gmail.com
    Official CSN +12133153118
    Official Instagram: Rossamikefavor
    Official Twitter: Rossastanlyloan
    Official Facebook: rossa stanley favour

    for quick and fast response....
    Kindly fill the application form below and we will get back to you,We are avaliable 24/7

    APPLICANT DATA

    1) Full Name:

    2) Country:

    3) Address:

    4) Gender:

    5) Marital Status:

    6) Work:

    7) Phone Number:

    8) current position in the workplace:

    9) Monthly Income:

    10) Loan Amount Needed:

    11) Loan Duration:

    12) facebook name:

    13) Whatsapp number:

    14) Religion:

    15)Date of birth:


    BEST REGARD,
    Mrs.Rossa Stanley Favour
    ROSSASTANLEYLOANCOMPANY
    Email rossastanleyloancompany@gmail.com

    BalasHapus
  2. Hai semua

    Nama saya FRADESY RIRITIA, saya berasal dari indonesia, saya ingin menggunakan media ini untuk memberitahu anda semua kebenaran, setiap orang yang anda lihat pada catatan mereka di blog dan laman web ini adalah pencuri (SCAMMERS), saya telah menjadi mangsa cerita mereka dan mereka telah merosakkan hidup saya.
    Saya tidak berada di sini untuk memberitahu anda kisah bagaimana saya ditipu dan bagaimana saya kehilangan banyak wang kepada mereka.

    Saya di sini untuk memberitahu anda SYARIKAT PINJAMAN sebenar dan sahajalah yang ALLAH hantar untuk mengubah hidup saya, mereka adalah SEMUA PINJAMAN GRANT GLOBAL, mereka adalah satu-satunya syarikat pinjaman tulen yang diiktiraf dan dibiayai oleh WORLD BANK.

    Mereka adalah satu-satunya syarikat pinjaman tulen, mereka mempunyai syarat dan syarat pinjaman yang cukup besar, untuk menutup semua pinjaman mereka adalah berpatutan dan cepat dilupuskan tidak seperti syarikat palsu lain yang anda lihat di sini dalam talian yang akan mengambil wang anda tanpa mengeluarkan pinjaman anda,
    Tolong jangan tertipu oleh saksi yang mempunyai nombor dan whatsapp indonesia, mereka semua penipu, bagaimana syarikat individu boleh memberi pinjaman ?, itu harus menjadi pertanyaan pertama anda.

    Rakan-rakan saya di Asia, saya mohon agar anda mendengarkan saya ketika saya bersumpah kepada anda dengan nama Allah, bahawa saya mengatakan kepada anda semua kebenaran, Syarikat ALL GLOBAL GRANT LOAN, satu-satunya syarikat yang boleh dipercayai dan mereka akan memastikan anda menerima pinjaman anda setelah anda menyelesaikan proses pinjaman seperti yang diperlukan.
    Mengapa anda tidak menjadi antara berita baik ini dengan menghubungi mereka segera jika anda SANGAT MENARIK untuk meninggalkan perjuangan kewangan anda dan meningkatkan tahap kehidupan anda, berikut adalah EMAIL allglobalgrantloan@gmail.com.

    Anda bebas menghubungi saya di EMAIL fradesyriritia12@gmail.com saya untuk maklumat lebih lanjut, saya dengan senang hati akan mendengar anda berkongsi kisah kebahagiaan anda sendiri.
    Terima kasih semua, dan semoga ALLAH memberkati SEMUA PINJAMAN PEMBERIAN GLOBAL kerana memberi saya kegembiraan baru ini.

    NAMA Syarikat: SEMUA PINJAMAN GRANT GLOBAL
    EMAIL Syarikat:allglobalgrantloan@gmail.com
    Whatsapp Syarikat: +1 (301) 971-4445
    E-mel Saya: fradesyriritia12@gmail.com

    BalasHapus